Anti sängliggande.

Då ska jag vara helt tvärt emot Emil.
Jag har stått i 45 minuters kö med Warnebring på Weekday idag...
Mellandags rea...
Jobbigt...
Solid var lugnare som tur var.
Så nu så ska vi i familjen här i Malmö äta sedan ska vi till KB hela gänget och lyssna när Daniel ska spela skivor i vinyl baren, utlovade bara härlig gammal hederlig rock.
Så det kommer förmodligen bli väldigt kul.
Sen lär jag och Warnebring stanna och vänta in andra lustiga typer.

Och istället för att rekommendera Sälen så tycker ajg att alla trevliga människor BÖR bege sig upp till Åre under nyår istället.

Tack för kaffet!
SP



Kommentarer
Postat av: Emelie

Det stämmer! Har gillat praktiskt taget alla musiktips du ger. Mer sånt tack :)

2008-12-28 @ 03:30:22
URL: http://whathappenstomorrow.blogg.se/
Postat av: Emelie

(eftersom jag inte vet hur man svarar på en kommentar på sin egna blogg svarar jag här)

2008-12-28 @ 03:31:22
URL: http://whathappenstomorrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0