Arbetslöshet

Nu har jag sagt i snart två veckor att jag ska ta att söka jobb men fan inte kommit mig för så nu har ännu en dag gott men inte fn har det vart tråkigt har haft sällskap av de stördaste flickorna, fika på koppar hatten igår..



 idag kom de tidigt för att josé vart i thailand så hon skulle se de gossip girl hon missat och efter det kollade vi på SAW V vilken jag fan inte rekomenderar eftersom jag sov genom halva men när den var slut och jag vaknade kollade vi på nya 90210 och läste korsord.. Efter ex antal timmar i soffan så drog vi och käka på mc donalds...



Tack för kaffet / VB

Kommentarer
Postat av: camme

Sebbe! jag har lagt opp bilderna från helgen på min blogg ist för facebook, har nt dig på Fb så du kan ändå inte se. men ska skicka till warnerbrng nån dag, så du kan få det sen via msn :)

2008-12-09 @ 21:38:03
URL: http://cammeee.blogg.se/
Postat av: josefin

jag vet inte om man kan kalla mig den störda när man är i sällskap med dig Emil?

2008-12-10 @ 17:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0