dan före dan

08.15 : Snooza
08.45 : Vaknar av att bror rumlar i köket
09.00 : Påklädd halv men påväg till stadium i hundfjället.
09:10 - 11:00
Vi skulle vara tidiga i backen tänkt vi och vi skulle bara åka till hundfjället hämta en nykel till Kim och Anders lägenhet för bror skulle ha en bindning som låg där som vi skulle montera på hans bräda men hittade inte frida som skulle ha nykeln åkte dock för att hämta en jacka åt mig eftersom jag bara tog med mig 3 tischor 3 skjortor 2 jeans och en tyg jacka så fick låna ihop så kunde åka och när vi hämta jackan hitta vi frida med nyckeln ssåååååååååååååå vi åker tillbaka till malungshem hämtar bindningen åker sedan till ica och köper frukost drar sen till stadium och får brors bräda monterad sen åker vi och drar på oss boots..
11.00 : Ute i backen
12.30 : Möter upp med pappa som schreddar på sina nya zag skidor
12.45 : Lunchar med mor och far

Och nu orkar jag inte skriva tid på allt för höftar ändå bara men åkte iaf ner till systemet köpte cava åt Gabbs sen åkte vi plocka upp mor och sen var det mat igen och fixa julskinkan bli rödvins mosig och kolla på my new bff medan mor och far hade bingolotto uppesittarkväll underbart...

Och nu är det väldigt snart julafton!!

Tack för kaffet!
VB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0