Fulländad onsdag!

Gebe var hemma i falun för att packa sina väskor för han och mischi baschi ska åka till las palmas ( som två 70 åringar) men han var så sjukt peppad på att åka lite skidor när han var så nära snö så efter försökt få upp oss ur sängen i två timmar satt vi äntligen i bilen på väg till T Valley stannade på mcdonalds för att få oss ett gott skratt åt en ambulans förare som var väldigt bitter.. Efter som jag skatat dagen innan och fuckat upp knät så trodde jag iten att de skulle gå att åka men efter att ha plockat ut våra liftkort och går upp mot parliften så märker jag att jag springer i några dec nysnö och jag kunde knappt gå 5 min innan..
så vi pumpade puder hela dagen lång så sinnessjukt roligt att åka snowboard i  lössnö och inte behöver vara så "skiier" och bara nöta nått jävla hopp!
Men sen så väntade Etage i falun så vi satte oss i bilen och drog iväg hemmåt jag somnar som vanligt väldigt snabbt så fort vi kommer in på vasaloppsvägen men vaknade rätt snabbt av att hänga i bältet och hör Vlad säga fittafittafittafittafittta jag trodde vi var på väg in i en lastbil men det var tydligen en älg som sprang över vägen men eftersom Vlad tog sina körlektioner på röda torget så gick allt bra..

Senare hade vi förfest med en massa roligt folk och sen dansade vi till den beryktade DJ Princess som kan vara den sämsta dj´n i hela världen faktiskt..

Imorgon åker jag och Vlad till Sundsvall där vi ska visa filmen och jag ska vara domare i nån railtävling är ju mästerdomare nu, två helger i rad haha..

Tack för kaffet / VB


Diagnosis: Airsickness
http://www.youtube.com/watch?v=kpV6TbLkCxY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0