Gimmie tha mony maan...

Ja efter 4 dagars roligt festande så slutade det imorse när jag vaknar upp och ser en lapp på soffan skriven av Bling.
Robin tappade din telefon i toaletten igår natt, så imorgon ska han köpa en ny till mig haha.
Sen efter det så blev jag less, så då diska jag o städade bort allt skit i lägenheten.
Efter några timmars bakfylla i soffan så drog jag Bling och Tom till Felix och upptäckte att ingen var där så vi satt oss ner o väntade.
Då kom Whik så vi hängde där lite, sen så drog jag på jobb och nu är jag hemma igen.

Annars var helgen sjukt kul, hängde mycket med Emil och hans kompanjon som kom upp för säsongen i måndags.
Petters klubb på Werséns i Torsdags.
Timbuktu & Damn! spelade på Bygget i fredags, riktigt bra konsert. 
Dynastar middag i lördags föjlt av Buton in bed with Transition på Werséns.
Jonas Sällberg spelade på Dippan igår.
Slutade som vanligt i ninja fylla, de flesta kvällarna faktiskt.
Men iaf så är då säsongs invigningen slut och det är mycket snö och allt är bra.
Så nu ska man vara glad. 

Tack för kaffet!
SP

Mattson hittade för i övrigt en härlig film om hur det kunde sett ut när Robin "körde sin grej" så att säga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0