Grattis GEBE

Ibland undrar jag varför man inte städar mer, hade en skön liten session på fem timmar igår hemma i lägenheten och seriöst den är så jävla nice nu att jag nästan inte känner igen mig när jag kliver in genom dörren... Ska försöka hålla det så man slipper att mega städa men det var nice, grannarna var nog inte lika glada eftersom jag pumpa massa 69 eyes hela dagen..
Måste även tillägga att jag fallit lite tillbaka i mina gamla musik vanor och fått upp ögonen för 69 eyes som är riktigt bra!


Senare på kvällen gick jag hem till Gebe som fyllde 23 år så stort grattis till honom, måste lägga upp en bild på tischan han hade på sig igår han har gjort den helt själv och den är så fet att man blir mörkrädd..
Kvällen slutade tyvärr på etage i nyktert tillstånd eftersom det var fullt på banken vilket sög eftersom de verkar ta in från sexton år nu så jag drog hem och fortsatte pilla med Currys tavla...


Gebe i sin tee och ja han är så snygg!

Tack för kaffet!
VB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0