Graveyard

Tänkte nu att jag inte ska sjunka till samma nivå som alla gamla bittra jävla människor men vafan de ringde från mitt gamla jobb i onsdags morse och undrade ifall jag kunde komma och jobba graveyard skiftet nu innan jul för de hade mycket och göra,  det är bara jag och en till förutom de vanliga anställda som kan den ytbehandlings maskinen så jag tackade jag åkte till jobbet för att få denna...

- hej, jaha sådu ska jobba natt?
- hejsan, ja jonas ringde och bad mig så självklart
- jahaja jag som trodde de skulle ta de fastanställda i första hand
- eeeeeeehhhh ja jag vet inte, allt bra med dig?
- jaja jag går en sväng du kan ju köra igång så kan jag kolla om du gjort rätt eftersom du inte vart här på länge..

Alltså det är svårt att förklara denna konversation men vad fan även om man blir sur för man inte får jobba natt så fine men det är väl förihelevtejävlapissskit inte mitt fel så håll käften!

jaja jobbat hr jag iaf sovit halvadagarna för att gå och fika glo film och dylikt med vänner men idag så tyckte gabbys och josé att jag skulle komma med och kolla på hockey, josé bror spelar i ett div tre lag som heter ORE och de skulle möta Orsa och det var tydligen derby och skit sjukt kul att se de vann med 9-2, jag och josé förloradehundra spänn var eftersom vi beta på fight men men vem skulle få pengarna!!
jaja nu ska jag sova ska upp imorgon och måla ett träd i josés rum medan dom julbakar, kan bli kul för det är ett väldigt skumt par!

Lägger upp en bild på Jesper Larsson ( josés bror ) och en på trädet jag ska måla imorgon!

Tack för kaffet !
VB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0