insomnia

Ja insomnia 2000 har jag just nu började tvätta runt tolvsnåret slängde in sista tumlaren vid 3 tänkte jag sover till 7 går upp hämtar tvätten innan de som har tvätt tid kommer, klockan är nu 05.23 och fortfarande vaken så jag tänkte jag äter frukost och försöker somna efter det good luck.. aja ska iaf städa lägenhten idag så när jag kommer hem från sälen på juldagen så kommer det vara fint i hope.. aja fuck it nu ska jag kolla nån sjukt dålig film och somna...

Tack för mackan(jag gillar ost)!
VB



läsarfråga..

Jag och Jose´ diskuterade denna sak lite för tidigt på morgonen för att man ska fatta varför man diskuterar det men frågan i sig var varför man ibland säger tex. som jag gjorde i detta in lägg insomnia 2000 varför lägger man till två eller bara tusen efter saker och ting? SVARA!

Kommentarer
Postat av: em

kanske kan ha något att göra med "såå 1997" fast tvärt om?

2008-12-22 @ 13:35:33
Postat av: josefin

anade väl att det var nå sånt. 2000 måste bara ha fastnat kvar. haha

2008-12-22 @ 16:05:23
URL: http://jagochminvan.blogg.se/
Postat av: Simon

eller helt enkelt bara så att det ska låta så hype som möjligt. typ robo cop nivå.

2008-12-30 @ 22:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0