Julhandel

Har vart på stan med Curry Jorge och Gunnar de ksulle julhandla jag behövder inte gör det vilket är skönt eftersom fixat present åt mor och far tillsammans med mina syskon och mina syskon och ja inte köper presenter till varann haha.. Men seriöst det finns inte mycket snygga kläder just nu hittade inget jag ville ha förutom en påse/bag sån som skeppare har när de ska till havs i jeans, ska lätt köpa den och vara asshäftig skeppare i sommar!!
Nu ska jag ladda på ipoden men lite 69 eyes, Ramones och Smiths för ska dra och skata snart!!

Tack för kaffet!
VB

Kommentarer
Postat av: josefin

Hoppas du köper julklapp till jagochminvän

2008-12-18 @ 17:50:22
Postat av: jenniiii

e det ankare på oxxå? hihihi

2008-12-18 @ 20:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0