Mor 50 år.

Firade mamma nere i Malmö i lördags.
50 års fest, riktigt kul, såg en tjur rusning för första gången.
Vid 2 snåret så drog jag Honnar och Varnebring till White och träffade massa polare man inte sett vinken av sen i somras så det var en lyckad kväll.
Kom upp igår till Åre igen, gick upp halv 8 på morgonen, sen så kom jag ju till Östersund där jag spenderade 4 timmar på ett fik. Sen blev det bussresa 2 timmar till Åre kom hit klockan halv 8 på kvällen. Kastade i mig mat sen var det på med skidsakerna. Drog ut och fottade en sak med Stålberg, Byssa och Fredrik allt gick bra. Kom hem halv 12, duschade, drog till Gabbe med vin sen så söp vi till ganska bra.

Trotsig som jag är så bestämde jag mig att spela tv-spel när jag och Bling kom hem. 
Det resulterade i att jag vaknade i soffan med x-box dosan i händerna och fullt påklädd.

Åkte skidor idag, roligaste jag gjort på länge.
Sen vart de jobb, lite omotiverat att gå ut i 20 minus, så det tog emot lite.
Nu är jag åter hemma i lägenheten och ska städa.


Tack för kaffet!
SP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0