Nu får jag sova med gott samvete!

Seriöst det har hänt, jag hinner med så sjukt mycket på en dag!
Idag har jag varit på kupolen och tittat på när andra shoppat på mellandags rean, var där med Curry Steffe Martina och Kerstin vart en liten trevlig tripp, kom hem tvätta lackarn som bara fan sen ringde José och tyckte jag skulle måla klart hennes träd så hon kom och hämta mig..
Sen målade vi klart det faktiskt båda två vilket var uppskattat för det är segt att göra sånt själv, så kom vi på att klockan inte ens var mycket och eftersom vi skulle gå på bio igår men det sket sig så lekte José Rallykalle och vi var inne i stan på några minuter för att se på " Allt Flyter" faktiskt riktigt rolig film om män som simmar konstsim!
Kom hem hände tvätt, vek tvätt, gjorde en macka och te för att sen sätta mig för att göra klart det jag behövde göra på datorn till Currys tavla..
Och nu ska jag äntligen gå och lägga mig...

Tack för bion!
VB




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0