Sälen

Är nu i sälen sjukt mysigt vart uppe hos mamma och pappa och fått mat och lite kärlek sen kom bror så drack vi lite vin och sedan gick vi ner till honom och drack nån " fin" whiskey och spela tvspel sjukt roligt iaf eftersom Martin sa att han spelat de mycket och jag slog honom direkt haha..

Ska sova nu för ska upp tidigt imorgon och åka snowboard med bror innan han ska jobba för att sedan ska jag ner till systemet och köpa två flaskor cava åt Gabbs.. På tal om Gabbs hon gjorde en väldigt bra sak idag sm uppskattas men kan inte skriva vad..

Tack för kaffet!
VB


Kommentarer
Postat av: gabbys

Vad har jag gjort för någonting? Nu blir jag fundersam. Men om de var något bra så var juh de kul.



Well hoppas du har det kanon allafall!

2008-12-23 @ 15:51:58
URL: http://jagochmivan.blogg.se/
Postat av: Anonym

By the way kul att du har börjat sagt Gabbs. Har Josén tvingat dig som jag tvingade dig kalla henne José? Hahaha..

2008-12-23 @ 15:53:09
Postat av: josefin

så kan man ju inte hålla på. vad har gabbs gjort som är bra? haha god jul på dig

2008-12-23 @ 16:09:35
URL: http://jagochminvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0