Sängliggande

Ligger nu i sängen och snackar med Curry om en tavla jag hoppas jag ska få göra åt honom den kommer antagligen bli så fet att jag vill ha den själv men men, lyssar även på Michael Newman som gjorde soundtracket till the piano så sjukt mysigt att lyssna på när man ska lägga sig så lägger in en låt här som är riktigt tung...


Lär väl skriva om igår också...
jag steffe låg i soffan och kollade på fotballs bråk tills vi kom på at klockan var mycket jag käkade jonas och ja kollade på onskan hoppade in i duschen och sen försökte vi väl hitta smooth förfest utan några direkta resultat, slutade dock med att de kom massa folk hem till oss och det var riktigt trevligt kom tom några som inte visste vart de skulle bara till nån J W så de hängde ut en stund sen drog de till magasinet vilket vi också gjorde rätt snart för att stå i världens MONSTER kö... Efter vi hade kommit in så gick vi köpte öl sen fem min senare hade jag tappat bort alla jag kände gick mest runt hela kvällen träffa folk tappa bort dem.. FaluFunk spela för länge vet inte vad fan PropDylan ens gjorde på scenen men men sista tiden spelades det sjukt smooth house iaf.. sen drog vi hem jag la mig på golvet utanför Vlads rum sen kom Vlad och Nina hem, Vlad vet inte ens att han klev över mig eller ja han minns inte så mycket alls vilket är lite roligt haha...

Inte bakis idag kollade på film med José sen drog jag steffe och curry och skata i borlänge riktigt roligt faktiskt..
kommer väl upp filmklipp från de på http://fooreveryoung.blogg.se så fort jag hunnit fixa den bloggen..

Ne nu har jag skrivit för mycket hoppas alla hade lite bättre juldag än jag och att alla bra männsikor kommer till sälen på nyår..

GoNatt / VB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0