Ska sova jag är inte rädd

Jo lite rdd är jag för jag har inte en jävla aning om ur jag ska göra om jag ska dra till örebro eller hänga kvar ifalun och åka upp till sälen och se delar av familjen över jul eller inte, plus att jag trr att 8 nätter på jobbet har gjort att mina skor bör sättas i karantän, utgör inte direkt någon fin arom.. jaja ska sva nu iaf skate session imorgon så får ja se om det blir utgång underbar dudesen spelar på etage så det lär ju va bra musik för en gångs skull men behöver även tvätta så vi får se...

Tack för kaffet!
VB


Bör meddela att Otto har denna bild som canvas på sin vägg
bara för han älskar mig när jag är bakis och sover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0