Vid medvetande 02.08 i Malmö stad.

Mår kasst av saker som hänt på sistonde, saker man gjort, saker folk gjort mot en och vänner som svikit och tryckt kniven i ryggen på en.
Så det känns skönt att vara i Malmö igen.
Bland riktiga vänner och en underbar familj.
Bara sjukt svårt att tänka på annat.
Kom hit igår på eftermiddagen, tanken var att det skulle bli en lyckad kväll ute men den blev lite halv kass för folk tappade bort varandra huller om buller samt en halv taskig trance fest.
Efter jag hade varit på White (nattklubb i Malmö) så kom jag till busshållplatsen och insåg till min förfäran att bussen skulle komma först om 48 minuter exakt. Borta från alla vänner så blev det en sväng till Burger King där jag spenderade 40 minuter åt att titta på folk som var fullare än mig.

Idag var vi i styvfar Håkans foto studio och fotograferade några bilder på mig, Oscar och Linus som mamma ska få i julklapp.
Efter det drog jag hem till Isak och Magnus och tittade på Arsenal -  Liverpool, matchen slutade 1-1 vilket var bra för om Chelsea vinner imorgon går de upp i serie ledning nu innan jul, underbart!
Sen efter det var det Villareal - Barcelona, matchen slutade 1-2 till Barca, vilket jag iaf tyckte var synd.
Därefter spelade vi FIFA 09, jag fick däng de flesta matcherna dessvärre...
Så nu ligger jag här och vet inte om jag ska sova eller göra något annat.

Imorgon är det iaf en ny dag och Everton - Chelsea på kvällen.
Hoppas på vinst och en bra dag.

Tack för kaffet!
SP





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0