Yesaiaa...

Är som sagt i Malmö.
På flyget ner vart jag små chokad över att vi fick byta plan när vi skulle flyga till Malmö från Stockholm, pga att det snöade i Malmö och att planet kunde inte landa i slask.
Så när vi väl landat så var det riktigt snö kaos i Malmö, de va ganska skumt med tanke på att det oftast snöar max en gång per år.
Sen efter det drog jag till Lund och gick på nations fest, sjukt kul faktiskt!
Lånade studentleg av en polare så det känndes som att man var 16 igen haha!
Så nu cirkulerar ju faktiskt frågorna i huvudet: Ska man kanske börja plugga i Lund?
Får se vad som händer.
Idag blir det antigen Malmö eller Lund får se...
Emil är ju i Sundsvall med resterande gänget, tror dom kommer ha sjukt kul faktiskt så det är lite ångest att missa.
Får ta igen det!

Tack för kaffet!
SP



Kommentarer
Postat av: camme

Haha...När e du född? Men gör som jag å Mw sa, sök till en kurs, skriv in dig å betala så får du ett kort med ditt eget namn å allt. Men tack för helgen, hade faktiskt grymt kul. Å jaa... jag funderar fortfarande på den där komplimangen om att jag e som en schysst killkompis fast med pattar. hmmpf

2008-12-08 @ 11:56:15
URL: http://cammeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0