Bittra människor

Varför kan bara inte äldre människor tycka det är ok att aktivera sig genom att åka skatebord istället för att vi går ut och skriker på torg och slår sönder busskurer mm?!
Jag och chrille fick lite skateabstinens så vi drog ner i garaget och åkte lite fick på en rolig session på kanske 20-30 min sen ser vi en securitas bil komma glidandes så vi tar snabbt våra grejor och börjar åka mot en nödutgång då hör man bara hur asset accar och drar en u-sväng så vi springer upp för trappen och ut över gården och ner i källaren på mitt hus...
Dock var det hela så sjukt roligt att få känna att man lever igen, eller snarare känna sig som tretton igen hahaha..
Bör väl tilllägga att ja vi kanske inte behövt springa men de har hotat med böter och shit där nere så vi kände dumt att ta risken, även om jag betvivlar starkt att de ens för ge en böter...

MVH / VB


Lite tips hur man ska göra för att undvika allt skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0