Blondin Basse

Hahaha så sjukt roligt satt och kollade runt inne på vår blogg och såg att de låg ett inlägg som inte var publicerat och såg även att de var skrivet då basse var på jobbet så jag bara antar att bling har gjort en liten tribute till oss och eftersom jag tycker det är sjukt roligt så måste jag lägga upp det!!

Tack Bling!


Det blev en supertrevlig dag, kom nyss hem så nu sitter jag och trycker i mig middag framför datorn och stressar framför alla dagens mail, precis jag inte ska göra. Suck. Nåja, hittade lite saker på stan bl.a en superfin stickad vit polotröja från H&M för endast 249 kr, tänk att budgetshopping kan muntra upp en så mycket. Fast när jag hade köpt den svävade mina tankar i vad jag vill ha till när jag går där med min vita polotröja under en skogspromenad och solen skiner sådär höstvarmt; ett par snygga brun-svarta stövlar, en svart mulberryväska, en diamant på fingret och en Newfoundland-vovve..



mvh / VB



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0