Oh, nej!

Fyfasiken va trött jag är...
Ville bara säga då att det är snö storm uppe i Åre nu..
Var ute på ett kvälls mission med Bling innan, vi skulle slita av bultar på en spot som ska märkas av i helgen.
Så vi tog på oss rikligt med kläder, går ut och så visar det säg att de inte alls var några bultar som behövdes tas bort..
Snopet nog.
Så det blev en natt promenad sen mocca när vi kom hem.

Efter det såg vi att vårt Canal+ prövo tid inte var slut, så vi slö tittade på den absolut sämsta j*vla skit film jag sett i mitt liv.
Pledge This hette den, Paris Hilton i huvudrollen.
Alltså den människan är så otroligt ful och jag fattar inte hur så mycket folk gillar henne att hon till och med får en huvudroll i en Hollywood film.
Det är HELT obegripligt.
Hon saknar verkligen ALLT som har med skådespeleri att göra.
Grejen med filmen var också att den lämpade sig för 11 år och uppåt.
Och det var så mycket dildos och bröst med i filmen att det var helt sanslöst, det handlade bara om sex, sex och åter sex.
Tänk om en dotter eller lillasyster hade sett den filmen.
Jag hade fan skickat ett personligt brev till Paris och be henne fara och flyga och undrat vilken j*kla skev världsbild hon har.
Skulle vara kul att se vilka fuckups hennes barn blir när dom växer upp...
Helt sjukt.

Om ni nu tycker jag är dum i huvudet så se filmen själva och skriv gärna vad ni tyckte...
Jag tycker det är bizzart.



Thank you and good night!
SP

Kommentarer
Postat av: simon

Haha var tvungen att tanka denna efter detta inlägg. sjukt rolig film så pinsam att man sjönk igenom madrassen typ.. bästa är att paris blir "snäll" in the end. haha

2008-11-26 @ 12:37:22
URL: http://yo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0