Oh, you? Yes, me? No, the other one!

Ja, vad ska man säga?
Blir väl mitt första inlägg i den här bloggen.
Och då tänkte jag klaga på det otroligt bruna och sketna bajs vädret för jag är fruktansvärt less på det just nu.
För när det snart är mitten av november i en by som heter Åre, då ska det faktiskt ha snöat ett ex antal gånger.
Det har snöat en gång.
Det finns ingen snö.
Så har någon numret till Storm i X-men så fixar hon det nog illa kvickt...



Annars då?

Jovars, fyllde år i måndags.
Emil var först med gratualationer i Falun, sen efter lite planer om världsövertagande somnade vi.
Vaknade upp av att Jonas sjunger för mig och har köpt en tårta.
Efter det var det rally med hans BMW till stationen, följt utav 6 timmars tåg resande med byten.
Sen när jag väl anlände till Åre igen så drog jag och Bling ner på ICA och handlade mat för trehundrasjuttiosex kronor.
Därefter lagade jag middag.
Blev ryggbiff strykt i vitlök, klyftpotatis med seasmfrön, en sallat med baby spenat, plommon tomater, rödlök och balsamico vinegrette, kall sås på feta ost och timjan.



Sedan så hände inte mycket mer.
Boston tea party när Markus och Josefin hade anlänt.
Sen så drog jag och Bling ner till Holiday och tänkte spela biljard men efter en timmes väntande på att några konferens knullande folk spelade så gav vi upp.
Sen blev det film Gomorra, italiensk maffia film som var TOTALT värdelös och otroligt osamanhängande.

Sen så har jag faktiskt hittat en klocka för första gången i mitt liv jag tycker är riktigt snygg.

Georg Jensen Koppel.



Så om någon har åttatusenfyrahundra riksdaler att undvara till mig så säg till!

Jaja, I'm out!
SP

P.S.
Glömde ju säga att på lördag har vi premiär för vår nya skidfilm Make My Day i Östersund på Marité, Dragon och We står för festen.
Jag och Sander kommer att spela skivor på övervåningen.
Kan faktiskt lova de som kommer att det kommer bli en hejdundrande fest!
Under dagen kommer det att vara railjam utanför WE butiken, då blir det hip-hop
15 november it is!



Så kom dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0