Skatepep

Kom just från en monstriös fika som började med bara Curly men sen kom Steffe och Martina och förgyllde det hela och det vart en väldigt lång och trevlig fika.. Steffa ska utbilda sig till byggare och det slog mig att jag kanske också borde göra det för hur cleant är det inte med hammare och grejor och det kommer ju alltid att finnas jobb..

Vi kanske mycket kanske eftersom det har vart på gång att vi ska få smygskata borlänges hall nu i ett par veckor men ser ut som det kommer bli av imorgon och jag är så äkligt sugen, helt skadat..  mvh/ VB




Några bilder från Avesta i sommras !
Foto : David Olby


Kommentarer
Postat av: Gabbys

Vart håller du hus? De är typ första gången du inte är inne på msn och jag kan inte ringa dig. Jag har skit tråkigt, styr upp min kväll.

2008-11-14 @ 20:57:29
URL: http://jagochminvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0