SM i msn dryghet.

Försöksobjekt Johan Rosengren filmare för Secondhands.

brown bear säger:
nää...men jag har ju jobbat jävligt mycket som typ...vad ska man säga gårdskarl, dräng...bygt, målat, planerat trädgård osv osv.
brown bear säger:
rätt skoj faktiskt, det enda som är drygt är o gräva.
sebastian säger:
Kanske blir smal då? Du vet fysiskt ansträngande? Hört om det innan?
sebastian säger:
hahahahahahhaha
sebastian säger:
stream
brown bear säger:
hahahahaha
brown bear säger:
nej men det är sant. asså planering och plantering och iordninggörande av trädgård är skitskoj!
brown bear säger:
dom jag jobbade åt köpt liksom allt det man behövde osv. så alt fanns liksom. jord träd blommar, fåglbad, haha...
sebastian säger:
Ja, du kanske ska jobba heltid med det?
brown bear säger:
hade inte varit något jag skulle tackat nej till kanske.
brown bear säger:
vet du vad jag ville bli när jag slutat gymnasiet.
sebastian säger:
Hora?
brown bear säger:
marinbiolog
sebastian säger:
Bög.
brown bear säger:
det är sant. skulleplugga det osv. men sen drog jag till st anton och sen blev det aldrig av. tänk om jag hade gjort det liksom! haha...då hade inte vi kännt varandra
sebastian säger:
Fan va skönt det hade varit.

Tror det blir 7/10 poäng.
Ciao
SP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0