sömnlöshet

nu är klockan 10.46 jag var ute på " klubb" igår det var nice först en fick kalle en smäll, jaha då vart det helt plötsligt onice..
tack så mycket era wannabe alfahanar med fula kedjor runt halsen rakade skallar och på tock för mycket testosteron i kroppen med tanke på att frida också åkte i backen.. men men nog om de inte värt att ödsla tid och energi på just med tanke på att jag inte har någon energi eftersom jag inte har sovit än eller jag slumra till 30 min men sen har jag vart vaken klar vaken fattar faktiskt inte varför riktigt låg hela natten och tänkte vad jag skulle skriva i mitt personliga brev som jag skulle skicka in med min ansökan om att bli snickare, ja menar vad fan skriver man?! kom hem runt kanske halv åtta i morse satte mig ner och försökte skriva....gick in på internet för att försöka hitta nått att börja med....vlad och nina kom hem, nina hjälpte emil komma igång med att skriva " jag är fortfarande full, jag var på etage igår och jag har redan massa bygg idér om vad man skulle kunna bygga om där".....sen skrev hon några rader seriöst istället så jag fick komma igång.....vlad gav några tips....de drog till mora......nina är från mora.....skrev iaf ihop nått som liknade ett personligt brev tog på mig bakfylleshades och traskade bort till arbetsförmedlingen för att lämna in min ansökan...ringde chrille...lyssna på shout out louds.......gick hem......sitter här och skriver det längste och minst sammanhängande inlägg någonsin.........klockan är nu 10.59 och jag tänker sova......

mvh / vb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0