Tack för kaffet!

Lovade basse att jag skulle skriva nått ikväll och nu sitter jag i sängen och bara vill sova så gör detta kortfattat..

- 2-3 dec nysnö
- Nån slags hopp tävling som emil dömde
- Basse var sur för att det var hjälmtvång
- Joppe kom två efter Kim
- Filmvisning på Fjällis (fullt hus)
- HC samma kväll 100 pers
- Omotiverat slagsmål mellan Rainbow och Vanilj
- Efterfest med många stora namn inom freeride sverige ;) <--------- glimten i ögat
- Kalle Ohlsson / Rambo i Tandådalens skogar "här kan man boooosta nog för lugnt"
- O to the toe gick upp och ner för ett "älgtorn" kanske en miljard gånger
- Jenni var hans assistent
- HC med pumpbolaget och en jävla massa folk från falun sjuuukt cleant..


I helgen var det alltså skidtesthelg i Tandådalen något av en klassiker som brukar vara sjukt tråkigt men fan i år var det verkligen raka motsatsen som ni kan se av min fenomenalt bra lista :) finns massa mer att skriva också men tar det imorgon när jag orkar så ni får ha tålamod och vänta så ska jag berätta mer om dessa punkter..




Vuxna män gör saker ihop!


Tack För Kaffet / VB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0