Jag har damp, adhd och rastlöshet...

Idag mår jag som jag förtjänar.
Inte för att jag borde må dåligt utan för att jag är bakfull.
Ja, iofs jag borde ju må dåligt just för att jag druckit.
Så det gör jag.
öh..

Blev KB igår istället med Honnar, Saxin och Alex samt en masse vänner till Alex bror.
Det var kul iaf.

Nu väntar jag på att Oscar ska komma och hämta mig sen ska jag begå en scam på en affär.
Sen ska vi spela klart Dark Sector.
Efter det så börjar ju som sagt Chelsea mot Newcastle klockan 16.00.
Kvälls kvisten bjuder på stor familje middag med alla "plast" brödrar samt Emil och Jakob from daz Berlin.
Sen ausgang!

Usch känns det nu.
 
Kan ju ge ett väääldigt bra tips till alla sinnalikade:
Radiohead - 15 steps live med riktigt fet orkester, bara att klicka på länken,.
http://www.dailymotion.com/swf/x8b5rp

Nä nu står Oscar och tutar.

Ciao Bello!
Sebastian

Bilder från Brantevik jag tog förra sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0