Jag samt Happyhousers på Måndagsklubben den 6:e april @ Werséns, Åre.

Yes, kom dit i tid om ni vill höra mig spela.
Jag kommer spela mellan klockan 21.00 - 23.30 sen träder Happyhousers, från den kungliga hufvudstaden, på och smiskar på utav bara h**vete!

Satt och fixade lite nya låtar innan, så jag skrapade ihop en mx här hemma vilken ni kan ladda ner här:

http://www7.zippyshare.com/v/55958829/file.html

Halv slarvigt gjort, speciellt när man sitter på ett ljud kort, men som Alban säger, det är stabilt.

Ladda gärna ner och lyssna och säg vad ni tycker!
Och på måndag förväntar jag mig en full lokal klockan 22.00!
Herr Anderzzon, Dalen och herr Nilsson har utlovat en jäkla skiva innan samt tidig ankomst på Måndagsklubben.



Tack för kaffet!
Yours sincerly
Sebastian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0