BAM

Sliten som få efter en TUNG helg jobbade jag måndag för att sedan dra hem och sova ca 20 min slänga i mig en macka.. Gick sedan för att gadda mig på temple of art av Björn som hade fixat till min skiss som jag inte sett tidigare så det var sjukt roligt.. Vi satte och ner och började köra 6 timmar senare fick jag säga ifrån när frossan började komma.. Men shit vi han med en hel del ändå och Björn är fan helt kung lägger ut denna bild men seriöst det är tusen gång snyggare in real life!!!



Tack och God Natt // Katla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt nice med sedlarna, det har jag aldrig sett någon annan ha, inte svenska kr iaf! Sjukt mycket snyggare än dollars!

2009-08-12 @ 22:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0