Hans fick lite övning..

Efter jobbet igår så drog jag Chrille och Beejay en sväng på stan för att sedan sluta på waynes för en väl behövlig fika.. Efter det gick jag hem till Hans som har börjat tatuera eller håller på att lära.. Han hade målat upp ett ankare som hanville köra så han fick göra det på min vad.. Måste ge han creed för de var hans 6 tattoo ever så vi kan väl säga att jag inte hade så höga förväntningar men tycker det vart cleant ändå... Vart sjukt old school och riktigt pirate:)

Curry som offentlig person

Blayzers is the shit..

Haz fixar och donar, observera tavlan på väggen!!



Ska lägga ut bild på det när de har läkt ser lite haggard ut nu men det är de roliga med de iofs..
Nya nikes också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0