Harry´s bartömning?

I lördags satt jag själv hemma drack lite vin käka ost, kolla film, tvättade lite! Man kan väl säga jag hade lite skön me time.. Hoppar in i duschen och de luktar verkligen bränt, från vetilationen och inte mig.. Så skickar ett sms till Sandra liten som bor under mig och frågar om hon poppat popkcorn och så var de ju..Visade sig även att hon, Frida och Theresia satt och förfesta så efter för mycket tjejsnack och övertalning så följde jag med dem till Harrys..
Kvällen var lite bittersweet men ska man bara tänka på de bra sakerna så var det faktiskt riktigt roligt! Alla homies var där och det köttades på dansgolvet, Gabbs var också riktigt på g och fick upp mig och dansa på scenen. Haha trodde aldrig i hea mitt liv att de skulle hända men vafan sista gången man var på Harry´s så fick ju bjuda till..

Kvällen slutade runt 04.29 att jag står på stora torget med c2 och pratar om vad fan man egentligen gör kvar i sverige.. BRA FRÅGA!?!


Beejay on the floor



Gabbs visar vad hon kan...

Hahaha...

Kommentarer
Postat av: Beejay

hahaha cleant!

2009-08-25 @ 09:23:01
URL: http://johanberattar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0