Back and wack!

Sådär ja!

Nu är jag tillbaka i Svea rike igen.

Vart i st.Anton i 2 veckor och filmade, resan avslutades i München på ISPO mässan.
Så nu sitter jag i ett alltid lika grått Malmö (vintertid är alltid grått här) och slö tittar på MacGyver.
Fick en film från Ante som jag bad honom fixa till Avalaans hemsida med klipp från en eftermiddag i Åre i början på januari, så det var kul att se, den kan du för övrigt se här:
Sebastian Persson | Avalaan Familia from Ante Olofsson on Vimeo

Allt var kul i st.Anton iaf.
Det var jag Mårten och Lasse som åkare och Johan som filmade och daniel som fotade.
Fick ett dump på 50-60 centimeter första dagen vilket var tur för det hade inte snöat sen i december innan dess.

Innan vi åkte till alperna så fixade Simpan till mina skidor också...



Så nu ligger Emil efter en gnutta i totalt herravälde över vår lilla planet kallad Tellus.

Iaf så ska det bli riktigt skönt att komma till Åre igen på söndag kväll 20.50.
Ska bli kul att vara där nu ett tag framöver.




Tack för kaffet!
SP

Kommentarer
Postat av: Sprv

Skön, lite som en godnattsaga

2009-02-07 @ 11:56:26
Postat av: Anonym

Stört snygg film, vackert!

2009-02-13 @ 21:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0