Bjurskinken vs. Secondhands 1-2

Klockan åtta dagen efter jag hade varit på spelafton så knackade det på min dörr och en GEBE i full skidmundering frågar om jag inte ska med till säter och hedemora, jag som sovit 3 timmar grymtar nått och somnar om i en varm säng med gott sällskap, gjorde helt rätt eftersom piffen och gebe vart helt paj när de kom hem men efter lite mat och sömn var de på gång igen och vi åkte till bjurs för att även denna söndag köra bjuskinken... Denna gång gick mycket bättre kan vara för jag inte åkte själv antar jag,  alla tre fick bra klipp och foton för Simon var med och fota, Johan och Vlad stod för film dock inte den jag har lagt upp som gebe tog med sin digi...

Efter tog vi lite porträtt och jag lekte lite med minicrossen det var sjukt kul!!






Vi ses i maschallens skugga, amen / Katla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0