Blondinbella Lattens drottning!

seriöst basse bild-googla vaniljlatte det är sjukt!!

Blondinbella:
1: Espresso House, Stureplan. Det är utmärkt att börja dagen med att få i sig lite energi. EH har en otroligt god vaniljlatte som inte är allt för dyr.

2:Ikväll har jag och Martina gjort vaniljlatte, dansat och sjungit med i låtar medan vi har fixat oss.

3:Blev lite saker från Topshop. Vi tog en vaniljlatte också på vägen, mysigt!

4:räffar nog Jombe och Holmberg ett tag på stan också om inte de kommer hit och dricker min goda vaniljlatte jag kan göra :D

5:Nu ska jag dricka upp min vaniljlatte för Denise kommer hit. Vi ska gå och köra ett intensivpass på Friskis, duktiga vi är va? :D (förövrigt smart med vaniljlatte innan intensivpass jävla idiot!)/Katla

6:Först en mysig långpromenad med min själsfrände Amanda därefter fika med varmchoklad och vaniljlatte på söder <3

7:Efter skolan gick vi och fikade, Benny följde även med, gott med vaniljlatte!

8:När Sebbe hade kommit gick vi och köpte vita, långa ljus. Köpte även en vaniljlatte på vägen mot Kungsträdgården.



Vi ses i maschallens skugga, amen / Katla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0