Forts söndag

Lär börja med att skriva fortsättningen från i söndags eftersom jag verkligen suger på att blogga!
Men iallafall efter vi kollat på handboll och fastat i kalla faktas dokumentär om hur mina kuddar är gjorda (hemskt).
När vi väl fått liv i jonas drog vi till bjus, snön var bra så kick och allt gick bra och snabbt att bygga så jag byggde en kick över hela trappen för Emil hade stora planer.. Det vart istället en favorit i repris skulle jag vilja säga men det vart og bara bara en repris på föra gången för två år sen när vi körde den.. Satte den på första och på andra men fakie av sen skulle de börja trixxas men då gick verkligen inget och kom knappt ner till sista delen!

Men simon fick lite bilder iaf så inte helt bortkastat!

Vi ses i maschallens skugga, amen / Katla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0