Lugnet före stormen!

Inge skitsnack Simon Hastegård är en sjukt punktlig människa, vi talades vid igår och sa att vi skulle ut och köra ett rail ca 12.00.. 11.50 så ringer min telefon efter lite brottningsmarch i sängen sliter jag mig loss ett mycket bra grepp och svarar..
- tjena det är simon jag är vid preem vart ska jag.
- eehhhh hittar du till stan?
- ja klart jag är (säger han som jag vore dum i huvet)
- klart du gör åk till grand / film och fabel!

11.59 ringer det på dörren och Simon kommer in till en yrvaken Emil och likadan Jonas. Efter lite skidskruvande och en snabb frukost beger vi oss upp till lugnet för att köra en battleship som jag spanat in i sommras..
Efter vi rekat lite med fart så märker jag att den inte går att gapa som jag hade tänkt eftersom det var ett större fält av bara sten man skulle ta sig igenom i inrunet så vi skottade till de och körde bara downet men det var ju också roligt!

Just nu är vi hemma för att äta lite mat som Jonas lagat till åt oss ( Trotzgatanspecial) snart ska vi åka ut till bjus för att köra den klassiska bjurs kinken.

Lägger upp några bilder kommer säkert mer ikväll när vi kommer hem!

Vi ses i maschallens skugga, amen / Katla


Kisspaus!


Nått sånt blev de!

Kommentarer
Postat av: c

ge fan i att smutsa ner min jacka

2009-02-01 @ 19:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0