Pennybridge

Efter diverse hot här på bloggen så vågar jag inte längre vara så långt norr ut som Falun så jag sitter nu i bilen på väg hem för att hälsa på / gråta i mors och fars famn haha ne skämt å sido så sitter jag jusie och hanna i bilen på vägg ner för att jag och jusie ska bada och titta på bejbis hanna liftar bara till tåget för hon är sällskaps sjuk!!

ikväll ska vi även gå och kika på män som hatar kvinnor hoppas verkligen den är så bra som kritikerna säger men det är fan svårt att toppa den boken!!


Vi ses i maschallens skugga, amen / Katla


Kommentarer
Postat av: josefin

jusie? va är det för nytt???

2009-03-03 @ 19:30:45
URL: http://jagochminvan.blogg.se/
Postat av: Gabbys

Det är ganska kul för de är mer eller mindre bara Josén som kommenterar på de du skriver!

2009-03-04 @ 14:29:24
Postat av: josefin

han säger att han vill ha kommentarer då ger jag pojken kommentarer

2009-03-06 @ 18:40:55
URL: http://jagochminvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0