Sälen

DHL kom med skidor till mig onsdag morgon så jag beslöt mig för att åka upp till sälen och testa om jag fortfarande kunde åka skidor.. Det kunde jag tydligen fick två riktigt bra dagar, fint väder, puder och en riktigt bra park.. Körde även nån tävling som Apple hade vann den så fick jag världen godaste middag av min käre bror!
På fredagen åkte vi ut lite senare eftersom jag suttit och gjort ett arbete åt onämd människa, vart rätt nöjd med resultatet så jag postar en bild!



Men efter en monster fukost åkte vi ut men det var skugga i parken så vi drog bort mot solliften i Tandådalen och körde puder man får kanske inte jätte många svängar men de man får är guld värda!
Sen åkte vi till parken för att ta några bilder till parkbloggen som skistar har kan ni kika på här tillsammans med en intervju med yours truely!!

http://superpark.skistar.com/Nyhetertandadalen/Profile-Emil-Forss.aspx

Vi ses i maschallens skugga, amen / Katla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0