Spelafton hos Gabriella Thåli och Younés Othman

I lördags så var det bjudning hem till Gabbs och Younes för god mat dryck och spel.. För de som läser jag och min vän bloggen borde veta att gabbs är rätt grym på mat så behöver inte ens säga att de var sjukt gott! Men något inte alls alla visste är att Josefin Gillerås SUGER på sällskapsspel så länge hon inte är med sin VÄN (måste vara med stora bokstäver för det är verkligen så), jag som hade turen att hämna i samma lag som henne fick en liten mindre panik attak så fort de andra laget skulle svara på frågor, josefin däremot ville vara med bara lite i det andra laget men också i mitt så hon svarade på bådas frågor ( därav paniken). Men det var kul iaf Younes gjorde kanske den roligaste imitation av en väckarklocka, Lottis är sjuuukt estetisk och gabby är inte helt ärlig med sig själv alla gånger. = LIKA MED en trevlig kväll...
















Vi ses i maschallens skugga, amen / Katla

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det är ju inte sant. jag ville vara mitt egna lag, det är då jag är som bäst = )

2009-02-11 @ 17:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0