Källviken goes FF

Hahaha gårdagen var stört roligt Gabbs och José lagade middag  ute i källviken och fyfan vad stört gott det var då!
Senare vart det nått sjukt roligt spel med charader där jag var i lag med Jan och Olle The Wolf som jag gärna kallar honom idag!


Våra motståndare var damerna bakom jagochminvan.blogg.se som missade och nämn hur hårt de vart krossade av oss i detta spel på sin blogg så där för tar jag upp det!



väldigt många öl, whiskey, vin och skratt senare satt jag  sängen med en cola på glasflaska och glass med krossade brago kex och nörcremé en VULGÄRT fin avslutning på kvällen vid 3-4 snåret =)


Tack För Glassen, Kycklingen och Whiskeyn / KATLA



Kommentarer
Postat av: josefin

2009-01-18 @ 18:40:22
Postat av: josefin

haha olle the wolf. Det är ju underbart

2009-01-18 @ 18:41:11
URL: http://jagochminvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0