Sebastian, svett och tårar.

Det är kul att vara berusad.
Säg vad du vill men det är sant.
Fråga Lasse.
Fråga Bling.
Fråga Jacob.
Fråga Gabbe.
Fråga Maja.
Fråga Fellacopters.
Fråga Matte.
Fråga ALLA!

Men jag tror inte Johan uppskattade att jag ringde honom nyss och ville planera för en alpresa vi ska på den 17.
Men han ringde och störde mig på Bygget så det lär ju vara jämnt.
Kanske inte.
Men imorgon kan jag skylla på att jag var berusad och tyckte det var en rolig grejj.
Sådär härligt berusad så att allt är kul och man har fortfarande koll på allt.
Underbart.

De ni.

Tack för kaffet, gallianon och grädden Bling!
SP

Imorgon ska jag och Lasse göra en extrem film med hans mobil kamera, kommer bli sjukt.

P.S.
Att E.M.D eller A.M.D eller vad de nu heter tog hem ett pris för bästa låt under grammis galan var det pinsammaste jag sett i hela mitt liv.
Tyckte att Veronica Maggio skulle vinna den kategorin, hon skriver sina texter själv iaf haha

Vilken underbar kvinna hon är...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0