Sliten, trött, slut och Ilis anlände igår.

Jag är helt sliten i kroppen efter de senaste dagarna, och förkyld.
Varit ute samtidigt som man gått upp 8 eller halv 10 varje dag sen måndags för att Jesper är en morgon människa, kan bero på att de inte blir bra ljus också så att det blir dåliga bilder, men det är en annan historia.

Men men man ska ju inte klaga allt har gått bra och idag var det väldigt mycket snö i Åre.
Det dumpade riktigt mycket igår och inatt, så idag var det riktigt kul att åka.

Lars "Eyeliner" Ilis anlände till Åre igår också och hade tänkt bo här hos mig o Bling tills den 14:e.
Kommer bli kul med tanke på hur sällskaps sjuk jag är.

Ikväll ska vi ut igen, andreas och hans kusin Anton kommer hit strax.

Nu känner jag att jag inte har något mer vettigt att skriva.

Tack för thet!
SP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0