Torsdag manlighetens dag!

Ja torsdagen var sjukt produktiv vart väckt för vid 6 av att nån skulle till jobbet, sen somnade man om så ringer mobilen vid 08.30 klickar bort det samtalet för de är inte humant att ringa så tidigt men då plingar de till och nån har lämat röstmedelande och det brukar kunna vara viktigt, det visar sig vara studievägledningen i borlänge som ville prata så jag ringde upp och fick reda på att jag kommit in på snickar utbildningen som jag var nekad till för en månad sen sjukt kul.. Fanns bara ett litet krav och det var att jag skrev över mig till falun så nu är de gjort och hedanefter är man dalmas på heltid!

Efter jag vart på skattekontoret så åkte jag med Marcus och Jenni ut till Marcus far för att byta bromsar på hans bil, jag hade VULGÄRT sexiga hända med olja och smuts och var även ifört blåställ, bilder kommer inom kort!

STAYVULGÄR / KATLA/vb

Kommentarer
Postat av: Anonym

men för fan...ni va riktigt heta!

2009-01-19 @ 11:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0