IDIOTER

Både posten och 3 är helt dumma i huvet.. Posten hade skickat min post vidare till Kristina som jag hyr min lägenhet av eftersom hon har etersändning men herr brevbärare det kan va smart att kika på första raden på brevet och i den vändan stängde 3 av min mobil mitt internet och följdaktiligen blir det svårt att betala räkningar, blogga och i mitt fall leva ett normalt liv.. har inte ens sett de nyaste entourage avsnittet som kom ut igår!!

Jaja tur att man kan sitta och kika lite på jobbet iaf dock har de stängt av en hel del sidor. Kan dock glädja mig i att jag ska åka hem till dagen in lite finare flickvän och imorgon får jag två par nya skor som ligger på posten och väntar..

Tack för kaffet // Katla af Nagiala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0