Senaste tiden i mobilbilder..


Skylten brevid säger ju allt...

Eventfullt jobb...

Rokoko byrå som jag trodde skulle bli en bra byrå till min lägenhet men den var lite för liten..

Max rätt peppad på studenten!!

Viktor på husgården 06.32..

Curry på Roxnäs

Katla iförd hatt..

Ny skjorta..

Fika med steffe på Waynes!

Fyllekäk innan sweetsixten tjafset..

Gocart reunion at Rightbay gocart center..

Båtslipning..

Ronald med sig själv..

Josefin gjorde min säng sjukt fin!

min mun mår bra..

Jointe och Steffelito på max..

Lyxshake!!

José shoppar lådor..

Simpa och Josefin äter alla kamprad

Hahaha spikmatta är ju nog för skönt! eller Josefin?

Detta beskap fick jag på min tepåse är jag var så bakfull.. KUL!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0