BAM

Sjuk dag, somnade tidigt igår eftersom jag var lagom trött men vaknade vid 5 kunde inte somna om så låg i sängen ett jävla tag men sen beslutade jag mig för att kliva upp slängde in två maskiner tvätt gick till gymmet gick hem tvättade lite till.. Det måste ju vara av den anledningen att jag var duktig som gjorde att seg cali inte var sega och mitt packet med lite stuff kom.. UNDERBART!!


Sen kom de lite andra smootha saker också..
Just nu är det entourage marathon som gäller!!
Tack för kaffet // Katla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och jag har redan bägge ;)

2009-06-15 @ 20:53:43
Postat av: Katla

Men beejay jag kommer be om ursäkt till dig vaje gång jag använder skorna ;)

Och förstå om alla tjejor höll på så här då skulle gina tricot bara ha mig och chrille kvar som kunder haha...

2009-06-15 @ 21:09:25
URL: http://chargethelead.blogg.se/
Postat av: BJ

haha de e coolo,

dock vill jag helst inte vilja jämföras med gina tricot tjejer ;)

2009-06-16 @ 10:08:12
Postat av: Katla

Ne det var kanske lite lowblow, sorry...

2009-06-16 @ 12:05:11
URL: http://chargethelead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0