Bara en sån där vecka!

Denna vecka är en sån vecka då jag kommer tycka väldigt synd om mig själv. Jobbar 06.00 - 18.00 kommer hem till en grå lägenhet som jag inte kan måla om för färgaffärn stänger 18.00. Josefin jobbar på ett fik på peace & love och hänger ut där efter och inte nog med att hon ska göra det alla mina vänner också ack ack det är synd om mig!

När jag kom hem idag så satte jag mig i soffan funderade på vad jag skulle göra men kom inte på nått så gick och köptepizza och en kebab till beejay för han är sjuk och de som är sjuka måste man ta hand om!

Sitter nu i soffan igen och funderar på om jag ska gå och lägga mig för det vart lite sent igår för jag och Josefin var uppe och hälsade på några av hennes vänner.. Vilket var trevligt, vi spelade ett spel som de hade gjort som yngre som var rätt flippat. Jag fick ringa en norsk och försöka sälja ett casio keyboard, ringde Linus på linjen och försökte få med han ut på en tandemcykeltur lämnade även mobilsvar till Beejay om tandemcykeln som jag snott och stod uppe på min vind :)

Ne ska fan lägga mig i fosterställning i sängen och kolla på fantasy faktory!!!

KATLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0