Besluts ångest...

Alltså har gått och funderat på hur jag ska koppla in datorn till tv men så man fortfarande kan sitta i soffan och göra det men ska göra.. så alternativen är antingen en Apple TV som går lös på minst 2.795:- eller så köpper jag en kabel och trådlöst mus och tagnentbord 695+749+249= 1693.. Men pris mässigt är det ju rätt självklart och då kan man ju använda datorn precis som vanligt och Apple tv är ju mer en hårddisk/router och säkert massa annat bra men vettefan alltså så ge mig tips.. Nån som använt Apple tv?







Tack på förhand // Katla

Kommentarer
Postat av: souly

du lär kolla upp hur bra kontakt den vanliga trådlösa musen/tangentbordet har med "anslutningen till tv" innan du fixar sånt isf.



Min polares "kontaktdosa" räcker knappt till soffan så man får damp på tangenterna som slutar funka osv.



Satsa på apple, ska de va så får de kosta. en investering behöver man aldrig ha ångest över

2009-06-17 @ 00:55:48
URL: http://fredrikamagnusson.blogg.se/
Postat av: Ronald

Testade apple tv i new york, och det är ju mer som en mediastation där du BARA kan kolla på film/bilder lyssna på musik, + att dosan är galet dålig. Då är det ju vettigare att köra genom datorn, då kan du ju göra allt det där + allt annat du kan göra på datorn:S

2009-06-19 @ 11:52:28
URL: http://smileutd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0