Lustig fundering

Har funderat en del på hur kul de skulle vara om man kunde göra film på alla sina små konstiga funderingar...
Eller hur skadad man är att man vill ut och gå bara för att få gå i sina nya skor? Det är ju mer eller mindre endast du som vet att du har nya smootha skor så är ju nästan som om de är ute och går med dig haha..

Skum måndag har det arit iallafall, började jobba sex hade ap mycket att göra så vips så var det lunch och efter det så vips så var klockan två och bara en halv timme kvar. Skönt när de är så mycket att göra att man inte tittar på klockan..
Är sjukt peppad när jag slutar för solen skinner och de är varm kommer och plockar lite kläder för ska tvätta kommer ner i tvättstuan nån har snott min tid jävla tvätt tjuvar! plockar lite till och BAM känns som ett jumbo jet kör in i väggen på huset, det har börjat oska och blixtra så lägger mig under täcket i soffan och kollar donnie darko så sjukt skönt!!

Men sen när man vaknar svettig och äklig och bara vill duscha så är jag dum nog och går till gymmet, lagom roligt!!

Jaja imorgon ska jag antingen köpa färg och börja måla om i lägenheten eller köpta mina apple prylar det blev inte apple tv iaf med det som Ronald Weasly sa och eftersom min tv står väldigt nära soffan Freddy :)

Men men känns som det vore väldigt nice att få lite vit på väggarna också så beslutsångest igen!

Tack och hej / Katla



Sköna soffa med tråkiga vägg ack ack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0