Budget shopping och fotboll..

Onsdag kan man väl säga var lite bittersweet! Mötte upp med Beejay på stan för han skulle hämta några tischor som hade vart på tryck och jag skulle kika på ett linne det var lite mer men ändå inte dyrt, myrorna äger haha!
Men seriöst hittade en anorak som var lite väl kort men ändå sjukt clean ett par helt nya Adidas gazell skor för 75 :- de är ju helt stört ju! Efter myrorna fick vi vidare till " Did you give the world some love today, babe" som är en ekoligisk butik som bara tar in märken som tänker på miljö och barn arbete och allt sånt så riktigt cleant! Så där köpte jag en zion tischa som beejay tyckte var väldigt " Emil" så tack Beejay..

Senare på kvällen kika vi på fotboll och det är allt jag tänker säga om de för jag skäms!








// Katla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0