I vår lilla bubbla

Det finns en liten krets, ganska så lite och flumig, där dibbs och shoutgun har mer betydelse än all svenska / internationell lag. Så när jag får sånt här på kommentarer (hörredu! Herr forss! Jag tror du kan ha en sjal som tillhör mig. VÄLDIGT besviken. HEJ!)  det ända jag behöver säga det att jag dibbsa den först!
Men bör tillägga att det finns en tidsvrist för kvarglömda grejor men den hade gott ut, så tyvärr nu är den min.. Vet dock inte vart den är nu så nån annan kanske dibbsat den...


Kommentarer
Postat av: Lorenz

När jag ser tillbaka var sjalen ändå ganska ful, så kanske borde jag tacka dig? Dock är det själva principen, att man inte stjäl flickors sjalar! En vacker dag kanske vår vägar korsas igen, då kommer jag stjäla något från dig. Bara så du vet

2009-06-25 @ 01:35:57
URL: http://lorenz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0