ARBETSLÖSHET DAG #2

EEhhh ja gick upp rätt sent idag, drog en frukost på stan med Josefin vilket alltid är trevligt.. Sen drog vi hem och köttade Gossip girl, vi låg efter! Sen ringde Beejay och ville skata så vi gjorde det, det var kul! Väl hemma så vart det en mandarin och sitt dusch (samtidigt), övergick till matlagning ala pasta och bacon! Nu ska jag nog bara softa i mina mjukisar och lyssna in mig på nya Kent skivan Beejay påstår den är bra på sin blogg så vafan, tror inte jag är ok med "nya" elektro soundet men men får se känns inte Kent dock! BTW imorgon fyller jag år och ni får gärna säga grattis, ge mig presenter, kramar uppskattas alltid och ja ni vet...


Kommentarer
Postat av: Johan

You wont be sorry man ;)

2009-11-10 @ 22:18:49
URL: http://johanberattar.blogg.se/
Postat av: Olle

Grattis. KENT! du måste Absolut tänka om Kent är ett namn inget rockband.

2009-11-11 @ 09:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0